ويژگي هاي فرش 1000 شانه

در اين وبلاگ، آموزش هايي براي آشنايي با فرش و مفاهيم آن، انواع فرش دستباف و ماشيني، فرش هاي 1500 شانه و ديگر فرش ها مثل فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه بيان مي كنم.

ويژگي هاي فرش 1000 شانه

۵۳ بازديد

فرش 1000 شانه قالي كاشان

فرش يك پوشش اصلي در خانه محسوب مي شود. همان طور كه مي دانيد كفپوش در خانه بخش زيادي را به خود اختصاص مي دهد. پس شما مي توانيد با يك انتخاب درست در خريد فرش به دكوراسيون منزلتان روح ببخشيد. در اين مقاله به شما كمك مي كنيم تا بهترين انتخاب را در خريد فرش 1000 شانه داشته باشيد.

ويژگي هاي فرش 1000 شانه

امروزه در بازار فرش ايران فرش هاي زيادي متناسب با مكان هاي گوناگون خانه در حال توليد مي باشد. اين تنوع به قدري زياد است كه افرادي كه به دنبال يك فرش با سليقه دلخواهشان هستند مي توانند در مدت زمان كوتاهي آن را پيدا كرده و خريداري كنند.

يكي از توليداتي كه در چند دهه اخير از آن استقبال زيادي شده فرش هاي 1000 شانه با تراكم استاندارد 3000 مي باشد. شانه و تراكم يكي از مهم ترين ويژگي در فرش هاي ماشيني محسوب مي شود. به تعداد گره ها در يك متر عرض فرش شانه و به تعداد گره ها در يك متر طول فرش تراكم گفته مي شود. اين يك تعريف بسيار ساده براي بيان اين دو عنوان مي باشد. لازم به ذكر است به تعداد پود هاي موجود در فرش تراكم طولي در مضرب 3 محاسبه مي شود. امروزه اكثر دستگاه هاي توليد فرش 1000 شانه داراي 3 پود مي باشد كه 1000 در 3 ضرب شده و تراكم 3000 را به وجود مي آورد. هرچه تعداد شانه و تراكم افزايش پيدا كند قيمت فرش نيز تغيير مي كند و همچنين ظرافت فرش بالا مي رود. به دليل ريز بافت بودن فرش 1000 شانه، ظاهر فرش شكلي دستباف گونه داشته كه توجه افراد زيادي را به خود جلب كرده است. خاب فرش هاي 1000 شانه 9 ميل مي باشد.

الياف تشكيل دهنده فرش هاي 1000 شانه صد در صد اكريليك بوده و به دو صورت ساده و گل برجسته توليد مي شود. دستگاه بافت فرش 1000 شانه hcix2 نام داشته كه قابليت بافت فرش در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ را داراست. اين فرش در تمام سايز هاي استاندارد و سفارشي قابل توليد مي باشد.

ناگفته نماند كه فرش با شانه و تراكم بالا داراي معايبي نيز مي باشد. به دليل ظرافت و نازكي بالا كيفيت فرش پايين آمده و در اثر نگهداري نامناسب از بين مي رود. فرش هايي شانه و تراكم بالا بيشتر جنبه تزئيني داشته و مناسب براي محل هاي پر رفت و آمد نمي باشد. همچنين فرش هاي گل برجسته به دليل فرورفتگي هاي موجود در فرش نازك شده و سريع تر از بين مي رود. استفاده از نخ پنبه در فرش باعث شده فرش در شستشو و تاخوردگي مقاومت بسياري را داشته باشد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه كاشان

مجموعه اينترنتي قالي كاشان يكي از معتبر ترين فروشگاه هاي عرضه توليد فرش در كاشان بوده كه داراي نماد اعتماد الكترونيك مي باشد. اين فروشگاه محصولات متنوعي را در اختيار مشتريان خود با قيمتي مناسب قرار داده است. همچنين شما مي توانيد كيفيت و زيبايي را در اين فروشگاه ملاحظه كنيد. يكي ديگر از ويژگي هاي فروشگاه قالي كاشان ارسال رايگان محصولات شما به سراسر ايران مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.