راهنماي خريد فرش ماشيني كاشان بدون واسطه از كارخانه

در اين وبلاگ، آموزش هايي براي آشنايي با فرش و مفاهيم آن، انواع فرش دستباف و ماشيني، فرش هاي 1500 شانه و ديگر فرش ها مثل فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه بيان مي كنم.

راهنماي خريد فرش ماشيني كاشان بدون واسطه از كارخانه

۱۳۹ بازديد

راهنماي خريد اينترنتي فرش ماشيني كاشان بدون واسطه از كارخانه!

 

براي خريد اينترني فرش ماشيني كاشان بايد نكات مهمي را مدنظر داشت.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام فرش ماشيني كاشان،  با مطالعه اين مقاله علاوه بر اينكه مي‌توانيد متناسب با بودجه خود، مناسب‌ترين و با كيفيت‌ترين فرش ماشيني كاشان را انتخاب كنيد، مي‌توانيد با خريد مستقيم فرش ماشيني كاشان از كارخانه به ارزان‌ترين قيمت ممكن فرش خود را خريداري كنيد و به ‌صورت شگفت‌انگيزي در هزينه خريد فرش خود صرفه‌جويي كنيد!

در هنگام خريد اينترنتي فرش ماشيني كاشان به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

در زمان انتخاب و خريد فرش كاشان، علاوه بر طرح و زيبايي فرش، به موارد ديگري نيز بايد دقت كرد. در واقع اختلاف بسيار زياد قيمت دو فرش، بيشتر از اينكه به برند شركت سازنده مربوط باشد، به علت تفاوت در مواردي مانند ميزان تراكم و شانه، جنس نخ خاب فرش، جنس نخ تار و پود فرش، تعداد رنگ به‌كاررفته در بافت فرش و ... مي‌باشد.

اما در بين ويژگي‌هاي بسيار زيادي كه درباره فرش ماشيني كاشان مي‌توان به آن اشاره كرد "مقدار شانه و تراكم فرش" از مهم‌ترين و تأثيرگذارترين ويژگي‌ها در كيفيت و قيمت فرش ماشيني كاشان است كه در اين مقاله آموزشي به معرفي آن‌ها مي‌پردازيم:

شانه فرش چيست؟

به تعداد گره‌هاي موجود در يك متر از عرض فرش ماشيني شانه گفته مي‌شود.

براي مثال يك فرش ۱۰۰۰ شانه كاشان واقعي بايد در يك متر از عرض فرش ۱۰۰۰ گره داشته باشد و اين يعني در ۱۰ سانتي‌متر از عرض فرش بايد ۱۰۰ گره وجود داشته باشد. پس شما در هنگام خريد فرش به‌راحتي با استفاده از يك خط‌كش مي‌توانيد تست كنيد كه آيا مقدار شانه درج‌شده روي فرش واقعي است يا خير!

تراكم فرش چيست؟

به تعداد رديف پود موجود در يك متر از طول فرش ماشيني تراكم فرش گفته مي‌شود.

از آنجا كه در دستگاه‌هاي جديد، به ازاي هر رديف از گره‌هاي فرش، سه رديف پود استفاده مي‌شود، مي‌توان گفت مقدار تراكم فرش برابر است با تعداد گره‌هاي موجود در يك متر از طول يك فرش ضرب‌ در سه!

پس شما بازهم به‌راحتي مي‌توانيد تنها با استفاده از يك خط‌كش ساده متوجه شويد كه آيا مقدار تراكم درج‌ شده روي فرش واقعي است يا خير!

در واقع هر چه مقدار تراكم و شانه فرش ماشيني افزايش مي‌يابد، ظرافت و زيبايي فرش نيز افزايش مي‌يابد تاجايي‌كه در بازار از فرش‌هاي ماشيني ۱۲۰۰ شانه كاشان با عنوان فرش دستباف نما ياد مي‌شود!

تأثير شانه و تراكم بر قيمت خريد اينترنتي فرش ماشيني كاشان!

قيمت فرش ماشيني علاوه بر ميزان شانه و تراكم به موارد زيادي مانند تعداد رنگ فرش، جنس نخ خاب، وزن فرش و حتي برند و معروفيت شركت سازنده بستگي دارد، براي مثال قطعاً قيمت فرش بزرگمهر كاشان يا فرش محتشم كاشان كه از برندهاي معتبر و باكيفيت فرش ماشيني كاشان مي‌باشند، نسبت به برندي كه نام و نشان خاصي ندارد بالاتر خواهد بود.

اما اگر تمام فاكتورهاي دو فرش را ثابت در نظر بگيريم و تنها تفاوت، در ميزان شانه و تراكم فرش باشد، معمولاً به اين شكل با تغيير قيمت فرش مواجه هستيم:

فرش ۷۰۰ شانه كاشان معمولاً حدود ۲۰% از فرش ۵۰۰ شانه قيمت بيشتري دارد.

فرش ۱۰۰۰ شانه كاشان معمولاً حدود ۱۵% از فرش ۷۰۰ شانه قيمت بيشتري دارد.

فرش ۱۲۰۰ شانه كاشان معمولاً حدود ۱۰% از فرش ۱۰۰۰ شانه قيمت بيشتري دارد.

خريد فرش ماشيني چند شانه براي من مناسب است؟

زيبايي طرح و نقش هاي فرش كاشان نه‌تنها در ايران بلكه در بازار جهاني فرش نيز زبانزد خاص و عام است، اما همان‌طور كه در بخش قبل مشاهده كرديد با افزايش شانه و تراكم فرش ماشيني علاوه بر ظرافت و زيبايي فرش، قيمت آن نيز افزايش مي‌يابد، بنابراين لازم است كه با توجه به نياز و بودجه خود انتخاب كنيد كه چه شانه‌اي از فرش ماشيني براي شما مناسب است!

معمولاً براي اماكن عمومي مانند مسجد و حسينيه‌ از فرش‌هاي ۵۰۰ و ۷۰۰ شانه استفاده مي‌شود. اما در منازل بااينكه همچنان فرش ۷۰۰ شانه طرفداران زيادي دارد (خصوصاً به علت ارزان بودن فرش)، اما بسياري از خانواده‌هاي ترجيح مي‌دهند براي فضاهاي لوكس منزل مثل پذيرايي از فرش‌هاي ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه كه ظرافت و زيبايي بيشتري دارند، استفاده كنند.

خريد ارزان فرش ماشيني كاشان با خريد مستقيم از كارخانه!

بعد از بررسي و انتخاب بهترين فرش ماشيني، نوبت به انتخاب بهترين محل براي خريد ارزان و باكيفيت فرش ماشيني كاشان است. پيشنهاد ما خريد اينترنتي فرش ماشيني كاشان از سايت قالي كاشان است.

سايت قالي كاشان علاوه بر اينكه داراي نماد اعتماد الكترونيكي از وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران است، اين امكان را ايجاد كرده تا بتوانيد فرش‌هاي ماشيني خود را به ارزان ترين قيمت به‌صورت مستقيم از كارخانه تهيه كنيد. در سايت قالي كاشان امكان خريد ارزان فرش از كارخانه‌هاي كاشان مانند فرش عقيق كاشان، فرش بزرگمهر كاشان، فرش محتشم كاشان، فرش خاطره كوير كاشان، فرش نياوران كاشان، فرش گل نقش كاشان، فرش تاپ كاشان و ... وجود دارد.

مجموعه قالي كاشان اين امكان را فراهم كرده تا با حذف واسطه‌ها، مشتريان بتوانند فرش هاي ماشيني كاشان را به‌صورت مستقيم و به ارزان‌ترين قيمت ممكن از كارخانه توليدكننده خريداري كنند و علاوه بر صرفه‌جويي در هزينه خريد خود، باوجود ضمانت۱۲۰ ماهه كيفيت فرش هاي خريداري شده و همچنين گارانتي بازگشت وجه، با خيالي راحت و با اطمينان خاطر نسبت به انتخاب و خريد فرش ماشيني كاشان اقدام كنند.

همچنين كارشناسان حرفه‌اي و باتجربه اين مجموعه در هنگام انتخاب و خريد فرش در كنار شما هستند و شما را راهنمايي مي‌كنند تا بهترين فرش ماشيني را متناسب با نياز و بودجه خود تهيه كنيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.